Tuesday 11 October 2011

hapy and saddness dayy ...

-happy -
hehe ptg tadi ade owg misscall aku , numb dea lak numb JB ..
aku takut tuu nabil , aku nak balas tapi kredit tak ade lak ..
so aku klua pegy 7E JAP .
then aku miscll and tnye "nee ape ?" 
pastu dea balas . " nabil aah.."
perghh mmg aku suke aa kann .
rupe yee dea daa tukar numb baru .
lame baru nak bgtau kat aku .. pape pun aku hapy sbb dea daa contct aku .. 


-sad-
hari nee , mcm mcm yg tjadi ..
daa laa siang tadi aku gado dgn wan . 
bile bjauh nee asyk bgado jee gn dea ..
sedih btoi hati aku nee .. 
mybe ade hikmah nee sume blaku kann .. 
lg lg aku nee baran , bile dea ckp sikit aku mule nak mara .
dea lak sabar jee .. hmm

lg satu masala , mak bapak aku gado lg ..
nee mmg btoi btoi tekad nak cerai laa . aduhhh sumpa buntu kott . 
aku rase cam nak lari jee balek kl .
duduk kat umah nee pun saket hati jee ..
tgk laa aku cube nak bgtau mak dulu yg aku nak balek kl .
kalu mak bg aku balek jela . 
then nak cari keje .. 
kalu mjadi aku nak duduk dgn jajas .. 
mybe bole keje dgn dea .. hmm hope so laa haih ..

No comments:

Post a Comment